Baza wiedzy
IPON.pl > Help Desk > Baza wiedzy

Zadaj pytanie:


Trudności z zalogowaniem

Rozwiązanie

W przypadku trudności z zalogowaniem, jak również po zmianie lub odzyskaniu hasła, nalezy wyczyścić pliki cookies w przeglądarce.


Chrome:

  1. Wybierz opcję menu “Narzędzia” -> “Wyczyść dane przeglądania…”.
  2. W wyświetlonym oknie zaznacz pola: "Usuń pliki cookie oraz inne dane witryn i wtyczek".
  3. W górnej części wyświetlonego okna podaj zakres danych do usunięcia. Aby usunąć wszystko, wybierz opcję: “od samego początku”.
  4. Kliknij przycisk “Wyczyść dane przeglądarki”, aby wykonać operację.

 

Firefox:

  1. Naciśnij CTRL+SHIFT+DEL
  2. W okienku które się pojawi wybierz następujce dane: Ciasteczka, Pamięć podręczna, Dane witryn trybu offline.
  3. W górnej części okna wybierz okres do wyczyszczenia -> wszystko
  4. Kliknij przycisk "Wyczyść teraz" aby wykonać operację.

 

Internet Explorer:

  1. Z menu Narzędzia wybierz Bezpieczeństwo, a następnie należy wybrać "Usuń historię przeglądania"
  2. Na liście zaznacz pole Pliki cookie i kliknij przycisk Usuń.

 

 

Opera:

  1. Kliknij czerwony przycisk Opery w lewym górnym rogu i z menu wybierz Więcej narzędzi -> Wyczyść dane przeglądania.
  2. W górnej części okna wybierz okres do wyczyszczenia -> od samego początku
  3. Zaznacz opcję "Ciasteczka i inne dane witryn"
  4. Kliknij przycisk “Wyczyść dane przeglądania”, aby wykonać operację.
 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 7
Kategoria: Knowledgebase
Data dodania: 2017-06-06 22:38:23
Wyświetleń: 281
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 2.6/5.0 (5)

 
« Wstecz

 
Copyright © 2002 Stowarzyszenie Internetowy Portal Osób Niepełnosprawnych