Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

ANKIETA "HIPOTERAPIA W USPRAWNIANIU OSÓB Z MPD"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Milenchen

Milenchen

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 17 styczeń 2017 - 14:55

Witajcie,
jako nowa osoba tutaj chciałabym się przedstawić. Jestem studentką trzeciego roku fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Jako, iż moja przygoda z licencjatem niedługo się skończy, nieubłaganie zbliża się termin oddania pracy licencjackiej. Jestem osobą, która interesuje się swoim przyszłym zawodem oraz jeździ konno od 11 lat. Wybrałam więc temat łączący te dwa punkty : "hipoterapia w usprawnianiu osób z mózgowym porażeniem dziecięcym". Niestety, zdążyłam się już zorientować, że ośrodki hipoterapii niechętnie pomagają studentom w uzupełnianiu ankiet potrzebnych do badań. Próbuję zebrać jakiekolwiek wyniki od dwóch miesięcy, aby ruszyć z pracą, jednak na tą chwilę nie mam ani jednej ankiety wypełnionej. Byłabym bardzo wdzięczna, gdyby ktoś z obecnych tutaj, na forum, zechciał mi pomóc. Ankieta skierowana jest do rodziców dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym, jednak również mogą ją wypełnić osoby korzystające z forum z mpd, na własnym przykładzie. Na tą chwilę potrzebuję 20-30 ankiet, jednak nawet 5 zrobi mi ogromną różnicę. Waham się już nad zmianą tematu na łatwiejszy, jednak obecny najbardziej mnie interesuje... Chciałabym napisać ciekawą pracę, dla własnej satysfakcji oraz po to, aby ktoś potem mógł z niej skorzystać, jednak nie jest to łatwe, biorąc pod brak chętnych do wypełnienia krótkiej ankiety.

W razie pytań, proszę o kontakt przez PW
Z góry dziękuję za wszelką pomoc!

Link do ankiety: http://www.survio.co...X3F1K4G2O6P6M0V


Użytkownik kuba edytował ten post 17 styczeń 2017 - 15:18
Usunięto adres email

  • 0

#2 Boginka

Boginka

    Sufler

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 375 postów
  • Skąd:Warszawa

Napisano 17 styczeń 2017 - 19:42